Privacy en veiligheid


Hoi,

Ik ben BLUE. Ik heb de algemene voorwaarden lekker simpel en duidelijk voor je gehouden. Heb je een vraag over de algemene voorwaarden, dan mag je mij deze altijd stellen. Deze algemene voorwaarden gelden voor alle bezoekers en klanten van mijn website. Er is een verschil in voorwaarden tussen klanten en mijn vrienden. Deze verschillen staan duidelijk aangegeven in deze algemene voorwaarden.

Artikel 1. DEFINITIES
1. Vriend / Je = Consument die contributie betaald aan Hello Blue, zakelijk gebruik is niet toegestaan.
2. Klant / Je = Consument die geen contributie betaald aan Hello Blue.
3. Ik / Mij / Mijn / Blue = Hello Blue B.V.
4. Vriendschap = Relatie tussen klant en Hello Blue waarvoor contributie is betaald door de consument aan Hello Blue.

Artikel 2. MIJN INDENTITEIT
Ik ben Hello Blue B.V.  Je kunt mij zo bereiken:

MIJN TELEFOONNUMMER: 071-792 00 01
MIJN E-MAIL: info@helloblue.nl
MIJN ADRES: Weversbaan 21A 13 2352 BZ Leiderdorp
MIJN FACEBOOK ACCOUNT: Facebook.com/helloblue.nl
MIJN TWITTER ACCOUNT: Twitter.com/helloblue_nl
MIJN KVK-NUMMER: 68106009
MIJN BTW-NUMMER: NL817625458B01

Artikel 3. TOEPASSELIJK
1. Ik wijs je op meerdere manieren op deze algemene voorwaarden. Zo weet je wat wij van jou verwachten, en nog belangrijker, wat je van mij mag verwachten als je iets bij mij koopt.
2. Ik heb wel eens extra voorwaarden bij een product. Dit kun je dan altijd hier terug vinden en uiteraard blijven alle overige voorwaarden ook gewoon gelden.

Artikel 4. MIJN AANBOD
Ik laat je altijd mijn meest actuele aanbod van producten en diensten zien. Je kunt altijd direct bekijken wat iets kost en wat de verwachte levertijd is. Ik maak wel eens een foutje op een productpagina, ik zal je dan op de hoogte brengen van het foutje. Ik kan helaas het product niet leveren op basis van het foutje.

Artikel 5. DE OVEREENKOMST
1. Ik doe altijd online zaken met je. Ik heb hiervoor een veilige webomgeving gecreëerd. Je begrijpt dat ik mijn uiterste best doe om dit veilig voor je te houden.
2. Als je bij mij een bestelling plaatst, krijg je daarvan altijd een bevestiging per e-mail.
3. Ik voeg altijd alle informatie en gegevens toe aan je bestelling in je account. Zo hoef je niets te bewaren, en het is ook nog eens beter voor het milieu.

Artikel 6. HERROEPINGSRECHT
1. Heb je het product ontvangen maar je bent er niet blij mee? Dan heb je 14 dagen om het product aan te melden voor retour, zonder opgave van reden. Na deze 14 dagen, heb je nog 14 dagen om het product retour te sturen. Vrienden hebben 14 dagen om een product aan te melden voor retour, zonder opgave van reden en nog eens 18 dagen om het product retour te sturen. Als je wilt, en indien mogelijk, stuur ik je een vervangend product. Anders krijg je gewoon het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (indien deze zijn betaald) gecrediteerd.
De retourkosten van thuis naar mij (Hello Blue), moet je wel zelf betalen. Deze bedragen ongeveer € 6,95 per pakket (aangetekende zending).
2. Ik hoor graag wat de reden is, zodat ik je beter kan adviseren over een vervangend product en andere kan behoeden voor aankoop van dit artikel.
3. Bij artikel 10 staan de producten die niet retour gezonden kunnen worden.

Artikel 7. JE VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD
Tijdens je bedenktijd, mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Vrienden gaan altijd netjes met elkaars spullen om, maar krijg ik het product onverkoopbaar van je terug, dan kan ik je niet het volledige bedrag teruggeven.

Artikel 8. VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING
Als je een product terug wilt sturen, betaal je zelf voor de retourkosten. Uiteraard krijg je, als je deze hebt betaald, van mij de verzend-/administratiekosten terug.

Artikel 9. MIJN VERPLICHTINGEN BIJ HERROEPING
Je kunt binnen 14 dagen aangeven dat je het product retour wilt zenden. Dit kun je op de volgende manieren doen:
1. Stuur een e-mail naar: bestelling@helloblue.nl, geef hierin het volgende aan:
A. Je voor- en achternaam
B. Je bestelnummer
C. De besteldatum.

2. Download het herroepingsformulier, vul alle velden in en mail deze naar: bestelling@helloblue.nl
 
Als je aangeeft iets terug te willen sturen naar mij, doe ik het onderstaande voor je.
1. Ik stuur je een bevestiging van jou aanvraag om het product te retourneren.
2. Ik stuur je een nieuw product of je ontvangt het volledige orderbedrag binnen 14 dagen terug,
    incl. verzendkosten (indien deze zijn betaald). 

Artikel 10. OP DE VOLGENDE PRODUCTEN HEB JE BIJ MIJN GEEN HERROEPINGSRECHT
Je kunt de volgende producten niet terugsturen.
1. Cadeaubonnen
2. Tickets
3. Producten specifiek voor jouw gemaakt
4. Bederfelijke waren (mens en dier)
5. Producten met een gebroken verzegeling
6. Producten waar labels/kaartjes vanaf zijn gehaald
7. Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geretourneerd kunnen worden
8. Vriendschap
9. Producten die als tijdelijke aktie zijn gecommuniceerd

Artikel 11. DE PRIJS
1. Zie artikel 4.
2. Bij mij betaal je als vriend lagere prijzen.
3. Ben je geen vriend, kun je wel bij mij bestellen, alleen betaal je altijd meer dan mijn vrienden.
4. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
5. Als er verzendkosten zijn, zie je dit in je winkelwagen staan.

Artikel 12. CONFORMITEIT EN GARANTIE
1. Zie artikel 4.
2. Als vriend zorg ik ervoor dat je een goed product ontvangt. Is er toch iets niet goed, dan los ik dit voor je op. Ik volg altijd de wet.

Artikel 13. LEVERING EN UITVOERING
1. Ik doe altijd mijn best om het bestelde product, te leveren binnen de levertijd die ik heb aangegeven bij het product.
2. Als ik iets langer doe over de bezorging van het product, dan hoor je dit zo snel mogelijk. Je mag dan natuurlijk afzien van je aankoop en je krijgt je geld terug.
3. Als ik je het bestelde product niet meer kan leveren, bied ik je een alternatief aan. Natuurlijk mag je ook gewoon afzien van je aankoop en krijg je je geld terug.
4. Als het bestelde product beschadigt of kwijtraakt, voordat het op het door jou aangegeven adres aankomt, dan is dat mijn verantwoordelijkheid.

Artikel 14. BETALING
1. Als ik je vraag vooruit te betalen, maak ik direct na ontvangst je bestelling in orde.
2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het mij dan weten.

Artikel 15. KLACHTENREGELING
Ik doe mijn uiterste best om ervoor te zorgen dat je geen klachten hebt. Mocht je toch een klacht hebben, dan kun je er op rekenen dat ik het onderstaande voor je doe.
1. Laat mij je klacht weten, en omschrijf deze zo duidelijk mogelijk. Ik zal er alles aan doen om je klacht te verhelpen.
2. Ik geef je binnen 6 werkdagen antwoord. Ik ga je dan direct helpen of ik laat je weten hoeveel tijd ik nodig heb om je klacht te verhelpen.
3. Indien wij de klacht niet in onderling overleg kunnen oplossen ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Je kunt je dan wenden tot Stichting WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht we dan nog niet tot een oplossing komen, heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend, zowel voor mij (Blue) als voor jou (consument). We stemmen vooraf in dat de uitspraak in deze bindend zal zijn. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden, deze zul je (consument) zelf moeten betalen. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform

Artikel 16. PRIJS EN VRIENDENPRIJS
Ik hanteer twee verschillende prijzen op mijn website, voor producten. Namelijk prijs en vriendenprijs. Iedere consument mag en kan bij mij bestellen en betaald voor een product het bedrag dat vermeldt staat bij prijs. Iedere consument die vriendschap met mij heeft gesloten betaald altijd vriendenprijzen en profiteerd direct. 

Artikel 17. VRIENDSCHAP
Je kunt altijd vriendschap met mij sluiten als consument, dit kan voor, tijdens of na een bestelling. Sluit je met mij vriendschap voor dat je gaat afrekenen, betaal je niet de prijs, maar de vriendenprijs. Vrienden steunen mij met een donatie om deze website en deze aanbiedingen mogelijk te maken. Zo helpen mijn vrienden en ik elkaar. Hieronder staat alles dat je moet weten over onze vriendschap en de bijhorende contributie.
1. Vriendschap met mij kost je slechts € 2,45 per kwartaal.
2. Als je met mij vriendschap sluit, geef je mij toestemming dit bedrag ieder kwartaal te incasseren.
3. Het rekeningnummer waarmee je vriendschap besteld wordt gebruikt voor het incasseren van het kwartaalbedrag.
4. De minimale looptijd van onze vriendschap is één jaar.
5. Je kunt onze vriendschap altijd opzeggen, na één jaar.
6. Hoe jammer ik het ook zou vinden als je onze vriendschap beëindigt, ik verwerk dit altijd direct voor de volgende periode (kwartaal).
7. Contributie van voorgaande, of de lopende periode, worden niet door mij teruggestort.
8. Bij het afrekenen ga je akkoord met deze algemene voorwaarden.
9. Vriendschap met mij is alleen voor persoonlijk gebruik, te weten de consument. Het is niet toegestaan om misbruik te maken van onze vriendschap, te weten het inkopen van producten met zakelijke doeleinden. Het inkopen van artikelen met het oog op doorverkoop of enige andere wijze van verspreiding van de gekochte artikel is niet toegestaan. Misbruik van onze vriendschap is strafbaar. Bij niet nakoming van deze voorwaarden verbeur ik direct een opeisbare boete van € 1.000 (zegge: duizend euro) per overtreding en een direct opeisbare boete van € 500 (vijfhonderd euro) per dag dat deze overtreding voortduurt, met een maximum van € 50.000 (zegge: vijftigduizend euro).” Wil jij ook zakelijk kunnen inkopen? Neem dan contact met mij op.

Artikel 18. AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN
Dit waren mijn algemene voorwaarden. Ik heb ze lekker simpel en zo duidelijk mogelijk voor je gehouden. Als ik iets verander aan mijn algemene voorwaarden, dan kun je dit altijd hier vinden.

Top