KLACHT
Ik begrijp dat je een klacht hebt. Ik hoor graag wat je klacht is en wat ik voor je kan betekenen. Je kunt je klacht mailen naar info@helloblue.nl.
GARANTIE
Ik doe uiteraard mijn uiterste best om producten altijd in topconditie te leveren. Helaas komt het wel eens voor dat een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor je gewoon aanspraak kunt maken op garantie. Mocht een product kapot zijn of mocht je een gebrek constateren, dan kun je dit binnen twee maanden per e-mail bij mij melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
EEN KAPOT PRODUCT AANMELDEN, LEES HIER HOE DIT WERKT
1. Stuur mij een e-mail
2. Geef in de mail aan dat het gaat om een defect product
3. Geef in de mail aan om welk product het gaat en het ordernummer. Deze kun je vinden in je account onder het tabblad 'Mijn bestellingen'.
4. Binnen 2 werkdagen krijg je van mij een e-mail met instructies. Hierin staat precies beschreven wat ik voor je ga doen en hoe we deze vervelende situatie zo snel mogelijk kunnen verhelpen.
KRIJG IK GEDURENDE DE REPARATIEPERIODE TIJDELIJK EEN VERVANGEND PRODUCT?
Nee, je krijgt helaas geen tijdelijk vervangend product. Ik probeer er wel zorg voor te dragen dat de reparatie zo snel mogelijk verloopt.
STAAT JE VRAAG ER NIET TUSSEN OF KOM JE ER NIET UIT
Heb je alles gelezen maar je vraag staat er niet tussen of je komt er niet uit. Geen zorgen, neem contact met mij op en ik ga je helpen.
Wij helpen je graag met je zoektocht naar de leukste producten. Om je beter van dienst te kunnen zijn maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en onze partners jouw internetgedrag op onze site. Dit maakt het mogelijk om voor jou de beste dienstverlening te realiseren. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Wil je meer weten, lees hier meer over ons cookiebeleid. Hier kun je dit venster sluiten
We zijn blij dat je een review wil schrijven. Je helpt zo anderen bij het maken van hun keuze. Als je vragen of opmerkingen hebt over bijvoorbeeld prijs of levertijd, kunnen we je beter helpen bij de klantenservice
Alleen geregistreerde gebruikers mogen een review schrijven. Log in of registreer om een review te plaatsen.