Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Bestellen en levering bij Hello Blue

Bezorging van je bestelling door Hello Blue

WIE BEZORGT MIJN BESTELLING?
Hello Blue maakt gebruik van verschillende bezorgingsdiensten om producten zo snel mogelijk te leveren. Dit betekent dat Hello Blue met verschillende partijen werkt.


IK HEB MEERDERE PRODUCTEN MET VERSCHILLENDE LEVERTIJDEN BESTELT, WANNEER WORDT DIT BEZORGD?
Hello Blue kijkt naar de producten die je besteld en de locatie waar vandaan deze worden verzonden. Worden producten vanuit verschillende locaties verzonden houden wij de aangegeven levertijden aan. Worden producten vanuit dezelfde locatie verzonden houden wij de langste levertijd aan. Je kunt dit zelf monitoren doormiddel van de berichtgeving die je per e-mail ontvangt.


HET DOOR MIJ BESTELDE PRODUCT PAST NIET DOOR DE BRIEVENBUS, WAT NU?
Geen zorgen, de bezorgingsdienst van Hello Blue belt bij je aan om het product te overhandigen.


KAN IK EEN BESTELLING BUITEN NEDERLAND EN BELGIE LATEN BEZORGEN?
Hello Blue levert alleen producten in Nederland en België.


MIJN BESTELING OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN, KAN DAT?
Ja dit kan. Geef bij het controleren van je bestelling, of in je account, een ander afleveradres in.


MIJN BESTELLING LATEN BEZORGEN OP EEN POSTBUSADRES, KAN DAT?
Helle Blue bezorgt producten niet op postbusadres.


MIJN BESTELLING IS NIET ZICHTBAAR NA HET INGEVEN VAN MIJN TRACK & TRACE CODE, WAT NU?
Als je na het ingeven van je track & Trace code de volgende, of een soortgelijke, melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen’. Is het mogelijk dat je Track & Trace Code nog niet door de bezorgdienst is verwerkt. Wij adviseren je om het de volgende dag nog eens te proberen.

Je bestelling twee werkdagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds deze melding? Neem dan contact met mij op. Ik ga gelijk mijn uiterste best voor je doen.


WAT IS EEN TRACK & TRACE CODE?
Producten die niet digitaal worden geleverd worden meestal aangetekend verzonden. Je ontvangt naast je verzendbevestiging een aparte e-mail met hierin een code en een link. Klik op deze link en je wordt automatisch doorgestuurd naar de webpagina van de betreffende bezorgdienst. Geef hier de code in die je in de e-mail hebt ontvangen.

 

Levertijden bij Hello Blue

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Hello Blue probeert je bestelling binnen de aangegeven levertijd die bij het product vermeld staat  te leveren. Uiteraard houden wij je per e-mail op de hoogte van je bestelling.

Zodra wij je pakket verzenden ontvang je een e-mailbevestiging. Je Track and Trace code ontvang je binnen 8 uur na je verzendbevestiging.

In je account kun je de status van je bestelling zien.
Bezig met verwerken = Hello Blue is druk bezig je bestelling compleet te maken.

Voltooid = Hello Blue heeft je bestelling meegegeven aan de bezorger. Je bestelling zou binnen één werkdag afgeleverd moeten worden.

Geannuleerd = Hello Bue heeft je bestelling geannuleerd. Je ontvangt hier per e-mail een bericht over.


MIJN BESTELLING IS VERZONDEN, MAAR IK HEB DEZE NOG NIET ONTVANGEN.
Hello Blue probeert je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan er wel eens iets mis gaan. Is je bestelling na de aangegeven levertijd niet binnen en je hebt geen bericht van ons ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te helpen.


IK HEB NIET ALLE PRODUCTEN UIT MIJN BESTELLING ONTVANGEN
Hello Blue verzend producten vanuit verschillende locaties. Het kan goed zijn dat producten uit één bestelling los van elkaar worden geleverd. Kijk goed in je e-mailbevestiging om welke producten het gaat. Wel een verzendbevestiging ontvangen voor het betreffende product maar niet het product ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij gaan direct voor je aan de slag.


HOE SNEL KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Hello Blue probeert je bestelling altijd te leveren binnen de periode die bij het product staat aangegeven. Is de levering al een dag te laat en je hebt geen bericht ontvangen, neem dan contact met ons op.

Verzendkosten

WORDT MIJN BESTELLING GRATIS BEZORGD?
Als vriend van hello Blue betaal je geen verzendkosten. Nog geen vriend?
Klik dan hier en wordt snel vrienden. Wil je bestellen bij Hello Blue maar geen vrienden worden met Blue,
dan zijn de verzendkosten € 5,50, behalve bij e-tickets. Bij e-tickets betaal je geen verzendkosten.

Top