Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Retourneren en ruilen

Een product retourneren

HOE LANG HEB IK HET RECHT OM EEN PRODUCT TE RETOURNEREN?
Je hebt 14 dagen het recht om een product aan te melden voor annulering. Na deze dagen heb je nog eens 14 dagen het recht om
het product te retourneren. Ben je mijn vriend, dan heb je 14 dagen om een product aan te melden voor annulering en nog eens
18 dagen om het product te retourneren. Natuurlijk verwacht ik het product netjes in de originele verpakking terug. Helaas kan ik
je op sommige producten geen recht van retour geven. Wil je weten welke producten dit zijn, kijk dan hier.


HOE KAN IK PRODUCTEN(EN) RETOURNEREN?
Om één of meerdere producten retour te sturen volg je de onderstaande stappen:
1. Stuur mij een e-mail en geef aan om welk product het gaat en het bestelnummer. Je bestelnummer kun je vinden in je account onder 'Mijn bestellingen'.
2. Stuur het pakket vervolgens naar:

Hello Blue
Weversbaan 21A
2352 BZ Leiderdorp
Nederland

Let op! 
De retourkosten van thuis naar mij (Blue), moet je wel zelf betalen. Deze bedragen ongeveer € 6,95 per pakket (aangetekende zending). Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat ik het product (netjes) retour ontvang.


KAN IK MIJN RETOURZENDING ANNULEREN?
Als je het product nog niet hebt afgegeven voor een retourzending kan dit heel gemakkelijk. Stuur mij een e-mail met het product waar het om gaat en het bestelnummer. Je bestelnummer kun je vinden in je account onder 'Mijn bestellingen'. Dat is alles ;-)


HOE SNEL WORDT IK TERUGBETAALD NA RETOURNEREN?
Ik stort het bedrag binnen 14 dagen na het aanmelden van je retourzending terug, uiteraard moet ik het product wel al in goede orde ontvangen hebben.

Een product ruilen bij Hello Blue

HET PRODUCT DAT IK HEB ONTVANGEN IS KAPOT OF BESCHADIGD
Om het product te laten vervangen adviseer ik je om mij een e-mail te sturen. Geef in de e-mail aan om welk product het gaat, dat het een beschadigd of kapot product betreft en het bestelnummer. Het bestelnummer kun je vinden in je account onder het kopje 'Mijn bestellingen'. Je ontvangt van mij binnen 2 werkdagen een e-mail met instructies om het product te retouren.

Indien de retourzending wordt gedaan vanwege een beschadigd of defect product wordt de terugbetaling niet binnen 21 dagen, maar binnen 5 werkdagen gedaan. Je ontvangt het complete orderbedrag terug, incl. eventueel betaalde verzendkosten. Uiteraard pas na ontvangst van het geretourneerde product.

Let op! 
De retourkosten van thuis naar mij (Blue), moet je wel zelf betalen. Deze bedragen ongeveer € 6,95 per pakket (aangetekende zending). Je bent er zelf verantwoordelijk voor ik het product (netjes) retour ontvang.


HET PRODUCT DAT IK HEB ONTVANGEN IS INCOMPLEET
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij een incompleet product, adviseer ik je om contact met mij op te nemen. In gezamenlijk overleg bekijken we, op welke wijze ik je bestelling zo snel mogelijk compleet kan maken.

Voorwaarden van retourneren bij Hello Blue

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN BIJ HELLO BLUE?
Ik draag geen verantwoordelijkheid voor retourzendingen, dit betekend dat je zelf aansprakelijk bent voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. Ik adviseer je daarom om altijd te vragen om een verzendbewijs (traceercode) bij het afgiftepunt. Bewaar dit bewijs dan ook goed.

Bij mij mag je producten altijd binnen 28 dagen retourneren. Je hebt namelijk 14 dagen om het product aan te melden voor retour en nog eens 14 dagen om het pakketje bij mij te krijgen. Vrienden hebben 18 dagen om een product te retourneren. Hier kun je alles lezen over een product retourneren.

Het product moet, binnen redelijke grenzen, nog in de originele verpakking zitten. De sealzegel, zoals je deze kunt vinden op bijvoorbeeld dvd’s en softwareproducten, mag niet verbroken zijn. Bij producten met een label/kaartje zoals bij boxkleden, baby- en peuterkleding moet deze nog aan het product zitten.

Producten die je niet kunt retourneren zijn:
- Cadeaubonnen
- Tickets
- Producten specifiek voor jouw gemaakt
- Bederfelijke waren (mens en dier)
- Producten met een gebroken verzegeling
- Producten waar labels/kaartjes vanaf zijn gehaald
- Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geretourneerd kunnen
  worden.

 

Top